Sık Sorulan Sorular

Neden üye olmalıyım?

www.muun.com.tr'ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz. Ayrıca üye olduktan sonra siparişinizi sistem üzerinden kolayca takip edebilirsiniz.

Şifremi unuttum ve ne yapmalıyım?

www.muun.com.tr üzerinde Üye Girişi bölümünde Şifremi Unuttum seçeneğini tıklamanız yeterlidir. Sitemize kayıt olurken kullandığımız e-posta adresine şifre yenileme maili otomatik olarak gönderilecektir.

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Sisteme giriş yaptıktan sonra Hesabım sekmesini seçerek tüm üyelik bilgilerinizi değiştirebilirsiniz. Eğer yardıma ihtiyacınız olur ise müşteri hizmetlerimiz size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

www.muun.com.tr 'ye üye girişi yapıp ardından Hesabım sekmesine giderek siparişinizi takip edebilirsiniz.

Üye girişi yapmadan sipariş verebilir miyim?

Hayır, sipariş verebilmek için sitemize üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Siparişim hangi kargo ile gönderilecektir?

www.muun.com.tr üzerinden verilen tüm siparişler MNG kargo ile teslim edilmektedir.

Siparişimi verdikten sonra kargo adresini değiştirebilir miyim?

Müşteri hizmetleri telefonunu aramanızı tavsiye ederiz. MNG kargo ile görüşüp, eğer mümkünse size yardımcı olmaya çalışacağız.

İndirim kuponu / kodumu nasıl kullanabilirim?

Ürününüzü Sepetinize ekleyiniz. Ardından sağ üst köşede bulunan Sepetim sekmesini tıklayınız. Sepetim sekmesinde sol alt köşede İndirim Kodu alanı bulunmaktadır. Bu kutunun içerisine indirim kodunuzu yazabilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Ürününüz eğer henüz kargoya verilmemiş ise, destek@muun.com.tr adresine mail atıp siparişinizi iptal edebilirsiniz. Siparişiniz eğer kargoya verilmiş ise ürünü teslim almadan iptal edemezsiniz. Ürünü teslim alıp ardından iade etmeniz gerekmektedir.

Siparişimi kredi kartına taksit imkanı ile verebilir miyim?

World, Bonus, Axess, Maximum, CardFinans ve Paraf kredi kartlarına taksit imkanımız bulunmaktadır.

Siparişimi havale yöntemi ile verebilir miyim?

Evet, açıklama kısmına sipariş numaranızı yazmanı yeterlidir.

Siparişimi kapıda ödeme yöntemi ile verebilir miyim ?

Hayır, kapıda ödeme yöntemimiz bulunmamaktadır.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir ?

Evet, sitedeki tüm fiyatlar KDV dahil fiyatlardır.

Ürünüm ne zaman teslim edilir ?

Ürününüz, sipariş detay sayfasında belirtilen gün içerisinde MNG kargoya teslim edilir. MNG kargo ise tüm yurt içi siparişlerini 1-2 iş günü içerisinde teslim eder.

Siparişim hasarlı / eksik / yanlış gönderildi, ne yapmalıyım?

Siparişinizin teslimatı ile ilgili her hangi bir problem yaşamanızı asla istemeyiz, bunun için de elimizden gelen hassasiyeti gösteriyoruz. Ancak genede bazen problemler yaşanabiliyor. Eğer siparişinizin teslimatı ile ilgili her hangi bir sorun yaşarsanız, sizden destek@muun.com.tr adresine mail atmanızı rica ediyoruz. Müşteri hizmetleri ekibimiz problemin en kısa sürede çözülmesini sağlayacaktır.

Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz ?

Evet yapıyoruz. Konu ile ilgili olarak destek@muun.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Kargo firması adresimde bana ulaşamazsa ne olur ?

Kargo görevlisi sizi belirttiğiniz adreste bulamazsa; adresinize not bırakır. Sizden 3 iş günü içerisinde belirtilen şubeden kargodunuzu teslim almanız beklenir. Eğer almazsanız, kargonuz Muun'e geri teslim edilir. Teslim edilemeyen paketiniz için destek@muun.com.tr adresine mail ile bilgi verebilirsiniz.

Kargom nerede?

www.muun.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra Hesabım sekmesinden Siparişinizin detaylarına ualaşabilirsiniz. Bu alanda yazan kargo takip numaranız ile kargonuzun nerede olduğunu öğrenebilirsiniz.

Kargo ücreti ne kadar ?

www.muun.com.tr üzerinde her siparişiniz için gönderim masrafı sabit olarak 8,99 TL'dir. 250 TL ve üzeri alışverişlerinizde KARGO ÜCRETSİZ'dir.

Almış olduğum ürünü nasıl iade ederim?

Hiç istemeyiz ama arada problemler olabiliyor. Muun.com.tr üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişlerinizi 15 gün içerisinde hiç bir sebep bildirmeden iade edebilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz, iade ve iptal süreçlerinde size memnuniyetle yardımcı olacaktır. Muun.com.tr adresinden vermiş olduğunuz siparişleri iade etmek için destek@muun.com.tr adresine konu ile ilgili e-posta göndermeniz yeterlidir.

İade şartları nelerdir?
  • İade süresi, siparişiniz elinize ulaştığından itibaren 15 gündür.
  • Kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış ürünler iade edilemezler.
  • Ürününüzü iade ederken ücretsiz kargo avantajından faydalanmak için; ürününüzü MNG Kargo'ya Muun Tekstil ve Ticaret A.Ş. adı ile vermeniz yeterlidir.
Her ürünü iade edebilir miyim?

www.muun.com.tr üzerinden aldığınız her ürünü iade edebilirsiniz.

İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılır?

Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır. Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir. İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir. Bu mesajı aldıysanız bankanıza Muun tarafından ücret iadesi yapılmış demektir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. Muun taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır. Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

To Top