Kargo ve Teslimat

Muun.com.tr üzerinden siparişinizi verdikten sonrasında, siparişiniz ürün detay sayfasında belirtilen süre içerisinde MNG Kargoya teslim edilir. MNG Kargo tüm yurtiçi siparişleri 1-2 iş günü içerisinde teslim etmektedir. Siparişinizin hazırlık aşamalarını, www.muun.com.tr ye üye girişi yaptıktan sonra Hesabım sekmesinin altındaki "Siparişlerim" sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonrasında, size sistem tarafından otomatik bir bilgilendirme e-postası gönderilecektir. Bu e-posta içerisinde belirtilen kargo takip numarası ile paketinizin yolculuğunu kolayca takip edebilirsiniz.

Siparişinizin teslimatı ile ilgili dikkat etmeniz gerekenler:
  • Siparişiniz Pazartesi - Cuma, iş günlerinde ve iş saatleri içerisinde kargoya teslim edilir.
  • Aynı gün kargo teslimatı, gün içerisinde ve saat 15:00'den önce verdiğiniz siparişleriniz için geçerlidir.
  • Cumartesi, Pazar ve resmi tatillerde verdiğiniz siparişler bir sonraki iş gününde kargoya teslim edilebilmektedir.

Kargo görevlisi sizi belirttiğiniz adreste bulamazsa; adresinize not bırakır. Sizden 3 iş günü içerisinde belirtilen şubeden kargodunuzu teslim almanız beklenir. Eğer almazsanız, kargonuz Muun'e geri teslim edilir. Teslim edilemeyen paketiniz için destek@muun.com.tr adresine mail ile bilgi verebilirsiniz.

Siparişimle ilgili ne zaman Muun ile iletişime geçmeliyim ? Siparişiniz ve kargonuz ile ilgili aklınıza takılan her hangi bir konuda bizimle hemen iletişime geçebilirsiniz. Müşteri hizmetleri temsilcimiz kargonuzu sizin adınıza takip edecektir.
  1. Kargo ücreti ne kadar ?

    Muun.com.tr üzerinde her siparişiniz için gönderim masrafı sabit olarak 8,99 TL'dir. 250 TL ve üzeri alışverişlerinizde KARGO ÜCRETSİZ'dir.

  2. Kargom nerede ?

    Muun.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra Hesabım sekmesinden Siparişinizin detaylarına ualaşabilirsiniz. Bu alanda yazan kargo takip numaranız ile kargonuzun nerede olduğunu öğrenebilirsiniz. Dilerseniz kargo takip numaranız ile birlikte MNG kargo web sitesinden sorgulama yapabilir veya MNG kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

  3. Kargom hasarlı / eksik / yanlış geldi ?

    Siparişinizin teslimatı ile ilgili her hangi bir problem yaşamanızı asla istemeyiz, bunun için de elimizden gelen hassasiyeti gösteriyoruz. Eğer siparişinizin teslimatı ile ilgili her hangi bir sorun yaşarsanız, sizden destek@muun.com.tr adresine mail atmanızı rica ediyoruz. Müşteri hizmetleri ekibimiz problemin en kısa sürede çözülmesini sağlayacaktır.

To Top