DEĞİŞİM & İADE

 

Ürün değişimi yapabilir miyim?

 

Marka prensibi olarak değişim süreçlerimizde müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğumuz hızlı ve kolay bir prosedür uygulamaktayız. Ürününüzü teslim aldığınız tarhinden itibaren, 14 gün içerisinde sebep bildirmeksizin değiştirebilirsiniz. Değişim yapılabilmesi için ürünün kullanılmamış olması; detarjan / deodorant / parfüm / makyaj lekesi problemlerinin olmaması gerekmektedir. Talebiniz doğrultusunda model veya beden değişimi yapabilirsiniz. Ürünü herhangi bir sebeple değiştirmek istediğinizde, öncesinde bize  WhatsApp iletişim hattımız (0850 255 4300) veya e-posta adresimiz ([email protected]) üzerinden bildirmeniz gerekmektedir. Ardından ürününüzü faturası ile birlikte bize gönderebilirsiniz. Değişim yapmak istediğiniz ürün ile ilgili bilgiyi WhatsApp iletişim hattımız üzerinden alabilirsiniz. Değişim sürecinde dilerseniz MUUN Showroom'a gelip istediğiniz ürünü deneyerek de değişimi sağlayabilirsiniz. Değişim süreçlerinde ürününüzü MNG kargo  ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Bunun için bizden MNG kargo kodunuzu almanız gerekmektedir. Eğer sitemizde şu an değişim yapmak istediğiniz bir ürün bulunmuyor ise sipariş tutarınız MUUN hesabınıza para puan olarak aktarılır ve bunu ileriye yönelik olarak dilediğiniz zaman kullanbilirsiniz. Para puanlarınız her zaman kampanyalar ile birleştirilebilir ve zaman zaman para puanlarınıza özel ekstra indirimler tanımlanabilir. Para puanlarınız MUUN Showroom üzerinden yapacağınız tüm alışverişlerinizde de  geçerlidir. 


Showroom’dan beden değişikliği yapılabilir mi?

Üzerinize olmayan ya da beğenmediğiniz bir ürünü, başka bir model ya da beden değişimiyle showroom’da deneyerek gerçekleştirebilirsiniz. Gelmeden öncesinde bize ulaşmanızı ve denemek istediğiniz modellerin hazırda olup olmadığını kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

 

Ön sipariş (Pre-order) nedir?

MUUN olarak tüm politikalarımızı dünyayı gözederek gerçekleştiriyor ve atığa sebebiyet vermemek için sipariş adeti kadar üretim sağlıyoruz. Kumaş kalitesi açısından zor bulunan ve dikimi uzun süren ürünlerimizin daha da zamana ihtiyacı oluyor ve bu süreyi daha da verimli kullanabilmek adına ön sipariş alarak ilerlemekteyiz. Ürünlerin açıklama kısımlarında yer alan teslimat bilgilerini kontrol ederek alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz. 

 

Ürünü iade elebilir miyim?

Sürdürülebilirlik politikalarımız çerçevesinde israfı önlemek ve yavaş modayı desteklemek adına ağırlıklı olarak sipariş üzerine üretim yapmaktayız. Bu nedenle, ürünlerimizde ürün açıklama kısmında belirttiğimiz üzere iade kabul etmemekteyiz. Fakat müşterilerimizi memnun etmek adına, ürünün modelini beğenmemeniz ya da bedeninin olmaması halinde, seçeceğiniz başka bir ürün ile değişim yapmaktayız. Değişim süreçlerinde MNG kargoyu tercih ederseniz, kargo ücreti MUUN tarafından karşılanmaktadır. Bunun için bizden MNG kargo kodunuzu almanız gerekiyor. Konuyla ilgili değişim adımlarını takip edebilirsiniz. Eğer ürününüzde her hangi bir hata/kusur olduğunu düşünüyorsanız teslim aldığınız tarihten itibaren 2 gün içerisinde bize yazılı olarak bildirmeniz gerekiyor. Ürün detay sekmesinde sipariş üzerine özel olarak üretildiği belirtilmemiş ürünler de ise iade yapabilirsiniz. İade süreçlerinde kargo sorumluluğu ve ücreti müşterilerimize aittir. 

 

Neden iade alınmıyor?

Her ürün atölyemizde el işçiliğiyle yapıldığı ve ön sipariş alınan ürünlerimiz sipariş üzerine üretildiği için iade kapsamından çıkmaktadır. Bu tip ürünlerimizin iadesi yapılamamaktadır fakat siz müşterilerimize beden ya da model değişimi ile destek vermekteyiz.

 

Showroom'dan aldığım ürünün iadesini yapabilir miyim?

Showroom’dan denenerek alınan ürünlerin iadesi mümkün değildir.

 

Kupon kullanmadan sipariş verdim, siparişimi iptal mi etmem gerekli?

 

Kampanya esnasında bir kupon tanımlaması varsa ve sipariş verdikten sonra fark ederseniz, siparişinizi iptal edip tekrar sipariş oluşturmanıza gerek yok! Müşteri hizmetlerimize ulaşarak aradaki farkın iadesini isteyebilirsiniz.